کارنامه قالیباف مهم ترین عامل انتخاب مجدد اوست
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار شفاف، با اشاره به انتخاب مجدد قالیباف به عنوان شهردار تهران از سوی اعضای شورای چهارم شهر و روستا، اظهار کرد: این انتخاب دلایل متعددی میتواند داشته باشد؛ اما مهم‌ترین آن رضایت نسبی از مدیریت هشت ساله آقای قالیباف در طول سال های اخیر است.

 
این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: توقع این بوده است که با حداقل تغییرات در مدیریت شهری، کار مجددا با قوت و کارآمدی بیشتر از گذشته ادامه پیدا کند. 
 
 
وی تاکید کرد؛ نزدیک بودن آرای رقبا نشانه لزوم تلاش بیشتر از سوی مدیران شهری است که در زمینه توجه به مسائل خدماتی و ترجیح آنها به مسائل سیاسی مانند سابق تلاش کنند.
 
به گفته نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم، بررسي كارنامه 8 ساله مديريت شهري تهران، نشان از عملكرد خوب شهرداري تهران دارد. هرچند كاستي‌هايي همچنان در پايتخت وجود دارد كه اميد است با شكل‌گيري مديريت يكپارچه شهري در دولت جديد اين مشكلات نيز به زودي برطرف شود. 
 
هاشمی یادآور شد: از سوی دیگر اقدامات بسيار با ارزشي جهت تامين آسايش و امنيت خاطر شهروندان ساكن در جنوب شهر و زيباسازي اين محدوده از شهر صورت پذيرفته و در مجموع از سوي شهردار تهران خدمات شايسته و اقدامات مهمي در كل شهر تهران انجام شده و حق و انصاف نيست كه خدمات و اقدامات ايشان را كتمان كنيم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:قالیباف ، انتخاب ، مجدد ، شهردار ، تهران,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب